در حال بارگذاری ...
به کارگردانی نجمه عبداللهی

《کدو قلقله زن》در گرگان روی صحنه رفت

نمایش 《کدو قلقله زن》به نویسندگی محمدرضا مولودی و کارگردانی نجمه عبداللهی در تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش 《کدو قلقله زن》به نویسندگی محمدرضا مولودی و کارگردانی نجمه عبداللهی تولید شده در موسسه هیرکان از ۷ تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰ در تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان به روی صحنه رفت.

در خلاصه داستان این اثر چنین آمده است: 

"《کدو قلقله زن》نگاهی دیگرباره به همان قصه نوستالژیکی است که در کودکی بارها و بارها آن را شنیده اییم و با آن به خواب های رویا گونه و شیرین فرو رفته اییم.

پیرزنی که به فرزندانش سامان میدهد و آنها را به خانه بخت می فرستد و برای دیدار آنها مجبور است با خطراتی مواجه شود اما همواره خرد و اندیشه را دستمایه رهایی خود قرار میدهد تا از بندهای احتمالی و مخاطرات مسیر رهایی پیدا کند."

نجمه عبداللهی، سید پارسا حسینی، سارینا سادات دادور، آیدا احمدی، لیانا خودکار قمصری، آگرین نخی گر، ملینا سادات دادور، یاسین نورمحمدی، مهدی تجری، رهام قجر، النا شهریاری، رادوین شهریاری، سید شایان حسینی، نارمیلا احمدی، آیدا حیدری، نیاز محمدی، کیمیا علیزاده، ترنم جافر، متین رحیمیان، ابوالفضل دیلمی و هدیه بابایی در این اثر نمایشی به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده اند.

دیگر عوامل نمایش 《کدو قلقله زن》عبارتند از: دستیار کارگردان: فاطمه تازیکه-سید پارسا حسینی-سمیه رضایی، منشی صحنه: مهرشاد مهرپویان-نگار دربیگی-هلیا سادات ملک جعفریان-محمد تابان-فربد رسایی، موسیقی: پورنیک کاوش، صدا پیشه: پروانه سید عصایی، عکس: فرید رسایی.

نمایش 《کدو قلقله زن》از ۷ تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰ در تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان به روی صحنه رفت.

 

 




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران