در حال بارگذاری ...
به کارگردانی بهزاد گل چشمه

«رستوران» در گنبد روی صحنه رفت

نمایش «رستوران» به نویسندگی حمیدرضا میرزایی زاده و کارگردانی بهزاد گل چشمه در گنبد به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «رستوران» به نویسندگی حمیدرضا میرزایی زاده و کارگردانی بهزاد گل چشمه، با اقتباس آزاد از نمایشنامه «در رستوران» نوشته موریس باریه تولید شده است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: دختری خجالتی و کم رو وارد رستورانی می شود تا غذا سفارش دهد، پیشخدمت که متوجه شخصیت او شده ابتدا او را با حجم زیادی از غذاهای ناخواسته مواجه می کند و وقتی مخالفتی از سوی مشتری نمی بیند، شروع به آزار و اذیت پنهانی او می کند تا اینکه ...

در نمایش «رستوران» شیوا رزاقی، پریسا امیدوار، امیدرضا فرهمند، آناهیتا قربانی و فاطمه یازرلو به ایفای نقش پرداخته اند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: منشی صحنه: ناهید حیدرزاده، دستیار کارگردان: اسماعیل احمدی، نورپردازی: محمد صابر پذیرایی، مدیر تولید: فرزاد جهانی، دکوراتور: محمد جواد یازرلو، طراح صحنه: بهزاد گل چشمه، طراح لباس: آیسن آق آتابای، گریم: سمیرا رمضانی، عکاس و طراح تیزر: احسان نورتقانی، محمد جواد بلقدر، دستیار نور: پارسا قربانی، خیاط: فاطمه حسین زاده، گرافیست و طراح پوستر: ماریا آق ، مدیر سالن: مجید گل چشمه، مجتبی گل چشمه، مدیر تبلیغات: احسان آق.

نمایش «رستوران» در آموزشگاه هنرهای نمایشی ری را از ۱۲ تا ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۰ در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد کاووس، از ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۰ در رستوران حاجی زاده و از ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۰ در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد کاووس به روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری
یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری

تئاتر گلستان_حسین ضمیری؛ نمایش 《بی هوده》کاری از یاسین رضوانی اثر برگزیده چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در بهمن ماه ۱۴۰۲ در گرگان روی صحنه رفت. زندگی یک جریان سیال و یک واقعیت غیر قابل انکار است. ...

|

نظرات کاربران