در حال بارگذاری ...
به کارگردانی محمدرضا مولودی

«پایین، گذر سقاخانه» در گرگان روی صحنه رفت

نمایش «پایین، گذر سقاخانه» به نویسندگی اکبر رادی و کارگردانی محمدرضا مولودی در گرگان به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش«پایین، گذر سقاخانه» به نویسندگی اکبر رادی و کارگردانی محمدرضا مولودی، تولید شده در موسسه هیرکان سرخ تئاتر از ۴ تا ۱۱ خردادماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰ در تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان (تالار فخرالدین اسعد گرگانی) به روی صحنه رفت‌.

شایان ندیمکار، مهدی رادنیا، هلیا سادات ملک‌جعفریان، سیدپارسا حسینی، احسان هراتی انارکی، مهرشاد مهرپویان، فربد رسایی، احسان نورانی، خشایار عطارها، نجمه عبدالهی، یکتا شمعگانی، فاطمه محمدی زیارتی، اردلان باقری و محمدرضا مولودی در این اثر نمایشی به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده اند.

دستیاران کارگردان : نگار دُربیگی_طاهره بابایی، منشی صحنه: نازنین ایزدپناه، مسئول نور: محمد شریعتی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا مولودی_طاهره بابایی، نوازنده سه‌تار: حسین علی‌نژاد، خواننده: سعید بابایی، مسئول صدا و گیشه: ثنا کدخدایی.

محمدرضا مولودی کارگردان نمایش«پایین، گذر سقاخانه» خطاب به نویسنده اثر مذکور، اکبر رادی هنرمند فقید ایرانی،  چنین نوشته اند: "برای شماست، مهر ورزیدن را از شما آموخته این تن، نفس از برای اعتلا و نشانه نهادن روی گام‌هایش راهم برای شماست این و آن و همه‌ی آن که مخلوق نگاه شما بوده‌اند از آغاز گویی، برای مردی از تبار پاک نهادن بی‌تکرار، بی‌تکرار، بی‌تکرار، بله این شمایید، بی‌تکرارترین انعکاس در ژرف‌ترین رخدادهای دراماتیک این میهن، به آسمان نگاه میکنم، و شما هنوز آنجایید، هستید و می‌مانید که این تن، باز هم بیاموزد چگونه باید ایستاد، این عشق من به شماست استاد رادی عزیز.

نمایش«پایین، گذر سقاخانه» از ۴ تا ۱۱ خردادماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰ در تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان (تالار فخرالدین اسعد گرگانی) به روی صحنه رفت‌.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران