در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

موسسه تک منظوره هنرهای نمایشی هیرکان سینمایش گرگان افتتاح شد

با اهدای پروانه تاسیس و فعالیت توسط مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان، موسسه تک منظوره هنرهای نمایشی هیرکان سینمایش گرگان به طور رسمی آغاز به کار نمود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، با حضور دکتر محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رضا یازرلو معاونت سینمایی و هنری اداره کل، کارشناس تئاتر، هیئت مدیره  انجمن هنرهای نمایشی گلستان، حجت الاسلام فضیلت از چهره های شاخص فرهنگی استان، حجت مقسم از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، تعدادی از پیشکسوتان و بزرگان تئاتر استان، هنرجویان و خانواده های آنها و جمعی از علاقه مندان به هنر، آیین افتتاح موسسه تک منظوره هنرهای نمایشی هیرکان سینمایش گرگان در شامگاه سه شنبه 30 خرداد ماه برگزار شد.

سید مهدی صمدی مدیر مسئول موسسه سینمایش گفت: همراه با آغاز فعالیت قانونی این موسسه، با همراهی حمید نائبی از پیشکسوتان تئاتر و مدیر مسئول موسسه شفق اولین تماشاخانه خصوصی استان همراه با دو پلاتوی تمرین و کافه هنرمندان در یک مجموعه فرهنگی هنری در زیرمجموعه موسسه سینمایش آغاز به کار خواهد کرد که امیدوارم با حمایت مسئولین و استقبال همشهریان بتوانیم قدمی در مسیر اعتلای فرهنگ و هنر شهر و استانمان برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن اهدای پروانه تاسیس و فعالیت به سیدمهدی صمدی، مدیر مسئول موسسه تک منظوره هنرهای نمایشی هیرکان سینمایش، گفت: نقش موسسات فرهنگی و هنری در ایجاد و ارتقاء سرمایه های معنوی و فرهنگی مهم است و امید است این موسسه در این امر اخیر اهتمام نشان دهد.

وی همچنین بر ضرورت فعالیت های هدفمند، توسعه بخش، سازنده و گزارش دهی منظم و رعایت قوانین تاکید نمود.

اجرای گروه موسیقی محلی وارش به سرپرستی میلاد قدمنان، اکران فیلم کوتاه سیندرلا به کارگردانی علی شاهینی، اجرای نمایش کوتاه به کارگردانی حمید نائبی و اجرای استندآپ کمدی توسط حمید نائبی، از برنامه های این مراسم بوده است.

 




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

نگاهی به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان

نگاهی به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان به دبیری سید مهدی صمدی از ۲۹ آبانماه تا ۲ آذرماه در دو بخش صحنه ای و خیابانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و نهایتا ۵ اثر از گلستان به جشنواره تئاتر مناطق معرفی شدند.

|

نظرات کاربران