در حال بارگذاری ...

فراخوان پذیرش عضویت در مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی گلستان منتشر شد

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و هیئت موسس موسسه انجمن هنرهای نمایشی گلستان با انتشار فراخوانی از هنرمندان و فعالین تئاتری برای عضویت در این نهاد دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، موسسه انجمن هنرهای نمایشی گلستان با همکاری معاونت هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به اتمام مهلت قانونی فعالیت‌های هیئت مدیره، در نظر دارد نسبت به عضوگیری در انجمن جهت شرکت در مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره اقدام کند.


شرایط متقاضیان عضویت در انجمن:

1. تابعیت جمهوری اسلامی ایران

2. حسن شهرت و نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر

3. داشتن حداقل 27 سال تمام

4. داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت سربازی برای آقایان

5. قبول اساسنامه


دارا بودن یکی از شرایط زیر:

1. داشتن مدرک دانشگاهی مرتبط (حداقل لیسانس) 2. عضویت در هسته مرکزی گروه های نمایشی ثبت شده 3. دارا بودن مدرک دانشگاهی مرتبط با تئاتر "مشروط به فعالیت مستمر" 4. داشتن سه اثر پژوهشی یا مقاله علمی پژوهشی یا علمی ترویجی چاپ شده در حوزه هنرهای نمایشی 5. نگارش حداقل پنج اثر نمایشی در ده سال گذشته 6. بازی در ده نمایش طی بیست سال گذشته‌ 

متقاضیان می‌ توانند از تاریخ این اطلاعیه تا پایان تیرماه همه روزه به جز ایام تعطیل، از ساعت 6 تا 13 به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها و در گرگان به کارشناس تئاتر اداره کل مستقر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی مراجعه و فرم تقاضا را تکمیل کرده و به همراه مستندات لازم تحویل دهند.

متقاضیان نامزدی در هیئت مدیره هم می توانند در زمان تکمیل فرم عضویت در مجمع عمومی انجمن، بخش مربوط به تقاضای نامزدی در هیئت مدیره را نیز تکمیل و ارائه دهند.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری
یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری

تئاتر گلستان_حسین ضمیری؛ نمایش 《بی هوده》کاری از یاسین رضوانی اثر برگزیده چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در بهمن ماه ۱۴۰۲ در گرگان روی صحنه رفت. زندگی یک جریان سیال و یک واقعیت غیر قابل انکار است. ...

|

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر استان گلستان، پنجشنبه دوم آذر ۱۴۰۲ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و با نظر هیئت داوران و بدون اولویت؛ نمایش های «بی هوده» از گرگان، «پینو» از علی آباد کتول و «کیلومتر ۹۴۴» از گرگان در بخش صحنه‌ای و نمایش های «میم» از بندرگز و ...

|

نظرات کاربران