در حال بارگذاری ...
به کارگردانی محمدرضا نازوئی و زهرا امامی

«زی زی و زوزو» در گرگان روی صحنه رفت

نمایش «زی زی و زوزو» به کارگردانی محمدرضا نازوئی و زهرا امامی در گرگان روی صحنه رفته بود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گلستان، نمایش «زی زی و زوزو» به نویسندگی محمدحسین داداشی‌نیا و کارگردانی محمدرضا نازوئی و زهرا امامی، تولید شده در موسسه تک منظوره هنرهای نمایشی فخر هنر گرگان زمین با مشارکت گروه تئاتر فخر، از ۸ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

حمید نائبی، مریم رضایی، محمدرضا مداحی, فاطمه ایزدپناه و هدیه سلطان‌پور در این اثر نمایشی ایفای نقش کرده بودند. 

دیگر عوامل نمایش «زی زی و زوزو» عبارتند از رضا پورتراب‌زاده رودسری (طراح پوستر، تراکت و بروشور)، فاطمه فرهادی‌منش (طراح و دوخت لباس)، محمدرضا نازویی و رضا پورتراب‌زاده رودسری (طراح و ساخت دکور)، هدیه سلطان پور و مهشید نازویی (منشی صحنه)، الینا دیلمی (پخش افکت)، امیر شمس (آهنگساز)، ریحانه دانش‌دوست (شاعر)، محیا رمضانی (روانشناس و مشاور گروه)، محمدعلی شریعتی (نورپرداز)، سید زمان آل‌حسینی (صدابردار)، مهدی نظری (مدیر صحنه) و امیر کاوش (گریم). 

در خلاصه داستان نمایش «زی زی و زوز» آمده است: «یک شعبده‌باز و یک دلقک تلاش می‌کنند وارد سیرک شوند. آنها باید برای استخدام شدن در سیرک رضایت صاحب آن را به دست بیاورند اما او به این سادگی نمی‌پذیرد و ...»

نمایش «زی زی و زوزو» از ۸ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفته بود.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نگاهی به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان

نگاهی به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان به دبیری سید مهدی صمدی از ۲۹ آبانماه تا ۲ آذرماه در دو بخش صحنه ای و خیابانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و نهایتا ۵ اثر از گلستان به جشنواره تئاتر مناطق معرفی شدند.

|

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر استان گلستان، پنجشنبه دوم آذر ۱۴۰۲ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و با نظر هیئت داوران و بدون اولویت؛ نمایش های «بی هوده» از گرگان، «پینو» از علی آباد کتول و «کیلومتر ۹۴۴» از گرگان در بخش صحنه‌ای و نمایش های «میم» از بندرگز و ...

|

نظرات کاربران