در حال بارگذاری ...
به کارگردانی محمدرضا مولودی

«کیلومتر ۹۴۴» در گرگان روی صحنه رفت

نمایش «کیلومتر ۹۴۴» به نویسندگی ابوالقاسم مهدوی و کارگردانی محمدرضا مولودی در گرگان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گلستان، نمایش «کیلومتر ۹۴۴» به نویسندگی ابوالقاسم مهدوی و کارگردانی محمدرضا مولودی، تولید شده در گروه تئاتر هیرکان، از ۴ تا ۱۰ شهریور ۱۴۰۲، در تالار فخرالدین اسعد گرگانی (سالن نگاه) روی صحنه رفت.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «روایتی از پدر جانبازی که در آغاز جنگ در حال گذراندن آخرین روزهای سربازیش بود و مادری که در نخستین روزهای جنگ، در یک دست اسلحه و در دست دیگرش سرم و آمپول داشت.»

در این اثر نمایشی، محمدرضا مولودی، نجمه عبدالهی، مهرشاد مهرپویان و مهسا آقایی به عنوان بازیگر ایفای نقش کردند.

دیگر عوامل نمایش «کیلومتر ۹۴۴» عبارت‌ بودند از:

مدیر اجرایی: مهدی رادنیا/ نوازندگان: مانی حجازی، محراب مقیمی، طاها اسماعیل‌نژاد/ دستیاران کارگردان: فاطمه محمدی زیارتی، فربد رسایی/ مدیر تبلیغات: هلیا ملک‌جعفریان/ طراحی پوستر و گرافیست: فربد رسایی، طاهره بابایی، مهدی رادنیا/ تیزر: مهدی رادنیا، یکتا شمگانی، شهریار مکاری/ نریشن: مهدی صاحبان/ عکاس: جواد نوری، فربد رسایی/ گیشه: نگار دُربیگی، ثنا کدخدایی.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران