در حال بارگذاری ...

دیدار برگزیدگان جشنواره استانی با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

الهام متین سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با کارگردان‌های آثار برگزیده سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، شنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۲ ، الهام متین سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، نشستی را با کارگردان‌های آثار برگزیده سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان پیرامون حضور در جشنواره منطقه ای برگزار کرد.

در این جلسه که با حضور رضا یازرلو معاون هنری، رضا نازویی کارشناس تئاتر، سید مهدی صمدی رئیس انجمن هنرهای نمایشی و دبیر جشنواره و کارگردان‌های سه اثر برگزیده در بخش صحنه‌ای و دو اثر برگزیده در بخش خیابانی برگزار شد موارد بسیاری مطرح و تبادل نظر شد. 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تقدیر از آثار برگزیده به کارگردان‌ها اعلام کرد، اداره فرهنگ و ارشاد از هیچگونه حمایتی برای حضور بهتر گروه‌ها در مرحله  منطقه‌ای دریغ نخواهند کرد. در ادامه کارگردان‌ها درخواست‌های خود را با مدیرکل در میان گذاشته و به توافقاتی رسیدند. 

نمایش های 《بی هوده》به نویسندگی و کارگردانی یاسین رضوانی، 《پینو》به نویسندگی و کارگردانی رها و 《گیلومتر ۹۴۴》به نویسندگی ابوالقاسم مهدوی و کارگردانی محمدرضا مولودی از بخش صحنه ای و نمایش های 《میم》به نویسندگی جلال حسنوند و کارگردانی مبینا کلبادی و 《دخترک و مجسمه》به نویسندگی مهدی صالحیار و کارگردانی حسن رجب پور از بخش خیابانی به عنوان آثار برگزیده سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان به دبیرخانه تئاتر مناطق معرفی شدند.




مطالب مرتبط

نگاهی به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان

نگاهی به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان به دبیری سید مهدی صمدی از ۲۹ آبانماه تا ۲ آذرماه در دو بخش صحنه ای و خیابانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و نهایتا ۵ اثر از گلستان به جشنواره تئاتر مناطق معرفی شدند.

|

از سوی کمیته منتقدین سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر گلستان؛

«بی هوده» به عنوان بهترین نمایش از نگاه منتقدین معرفی شد
از سوی کمیته منتقدین سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر گلستان؛

«بی هوده» به عنوان بهترین نمایش از نگاه منتقدین معرفی شد

نمایش «بی هوده» به نویسندگی و کارگردانی یاسین رضوانی از سوی کمیته منتقدین سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان به عنوان بهترین نمایش از نگاه منتقدین معرفی شد.

|

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر استان گلستان، پنجشنبه دوم آذر ۱۴۰۲ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و با نظر هیئت داوران و بدون اولویت؛ نمایش های «بی هوده» از گرگان، «پینو» از علی آباد کتول و «کیلومتر ۹۴۴» از گرگان در بخش صحنه‌ای و نمایش های «میم» از بندرگز و ...

|

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران