در حال بارگذاری ...

تور اجرای «سرخ چشم» به نوکنده رسید

کنسرت نمایش «سرخ چشم» به نویسندگی و کارگردانی رشید نصیری پس از اجراهای موفق در بندرگز و کردکوی، برای نخستین بار مهمان نوکنده شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، کنسرت نمایش  «سرخ چشم» به نویسندگی و کارگردانی رشید نصیری از تولیدات موسسه پیام صحنه بندرگز پس از اجراهای موفق در شهرهای بندرگز و کردکوی به شهر نوکنده رفت که با استقبال بی نظیر مخاطبین روبرو شد. این نخستین اجرای عمومی یک اثر نمایشی در نوکنده میباشد که به دلیل نبود سالن و با ابتکار موسسه پیام، فضایی در یک مدرسه را تبدیل به سالن نمایش کرده و اجرای عمومی موفقی را در آن تجربه کردند.

نمایش  «سرخ چشم» در دور تازه اجراهای خود پس از تغییراتی در ترکیب بازیگران، طراحی صحنه و همچنین موسیقی، بار دیگر در بندرگز و پس از آن در نوکنده از ۲۷ آبان تا ۱۰ آذر روی صحنه رفت که به علت استقبال بی نظیر تماشاچیان در هر شهر دو روز تمدید شد و مجموعا ۸۵۰ نفر از این کنسرت نمایش دیدن کردند.

همچنین به گزارش روابط عمومی موسسه هنرهای نمایشی پیام صحنه بندرگز، کنسرت نمایش  «سرخ چشم» از ۱ تا ۵ دیماه ۱۴۰۲ در شهر گلوگاه به روی صحنه خوااد رفت و تور اجراهای خود را از این شهر آغاز خواهد کرد.

در این اثر نمایشی، نرگس نصیری، زهرا خاکی، ثمینه صادقی، کوثرفندرسکی، هستی نادر نژاد، آیدا بالاخلی، ساغر گلچین فر، اطهر قجر، هونیا غریب، محیا جهانشاهی، حمید قاسمی، محمد رضا مداحی، امیرمهدی لشکربلوکی، سعید گیلانی، مجتبی مسعودی، مهدی جهانشاهی، احمد منوچهر، علیرضا جهانشاهی، امیر حسین رحمانی و حسین داوودی به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده اند.

دیگر عوامل کنسرت نمایش  «سرخ چشم» عبارتند از: منشی و مدیر صحنه: زهره محمدی پوستین سرایی، نوازنده دوتار و خواننده: نقی جمال، نوازنده دف، تنبک و نقاره: طاهره کردجزی، گریم: رشید نصیری-نرگس نصیری، طراحی صحنه، نور و گریم: رشیدنصیری.

کنسرت نمایش  «سرخ چشم» از ۲۷ آبانماه تا ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ در شهرهای بندرگز و نوکنده روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری
یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری

تئاتر گلستان_حسین ضمیری؛ نمایش 《بی هوده》کاری از یاسین رضوانی اثر برگزیده چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در بهمن ماه ۱۴۰۲ در گرگان روی صحنه رفت. زندگی یک جریان سیال و یک واقعیت غیر قابل انکار است. ...

|

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران