در حال بارگذاری ...
به کارگردانی ابوالفضل امیری

«شکموی گامبو» در گرگان روی صحنه رفت

نمایش «شکموی گامبو» به نویسندگی سیدحسین فدایی‌حسین و کارگردانی ابوالفضل امیری در گرگان روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «شکموی گامبو» نوشته سید حسین فدایی حسین و کارگردانی ابوالفضل امیری تولید شده در گروه تئاتر شهر قصه از ۲ تا ۷ بهمن ۱۴۰۲ در دو نوبت و در ساعت ساعتهای ۱۷:۳۰ و ۱۹:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

《شکموی گامبو》 داستان پسر بچه و دختر بچه ای بنام علی و سحر را روایت میکند که هنوز به سن تکلیف نرسیده اند و به تقلید از مادربزرگشان روزه گرفته اند و گرسنگی به آنها فشار آورده و باعث خیالات میشوند.

در این اثر نمایشی، حسن مهتدی، ابوالفضل امیری، هدیه اسفندی، عاطفه بارانی، آرش سلمان زاده، رومینا مفیدی و مصطفی پویان به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده اند.

دیگر عوامل نمایش 《شکموی گامبو》عبارتند از: تهیه کننده: آناهیتا یادگاری، دستیار کارگردان: امیرمشهود کوهزاد، آهنگساز: گرشاسب قلندری، موسیقی زنده: موعود کوهزاد-نیما صالحی، منشی صحنه: کیمیا خوئی، طراح لباس: سمیه گلزاری.

نمایش 《شکموی گامبو》از ۲ تا ۷ بهمن ۱۴۰۲ در دو نوبت و در ساعت ساعتهای ۱۷:۳۰ و ۱۹:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران