در حال بارگذاری ...
به کارگردانی شایان ندیم کار

«مدار» در گرگان روی صحنه رفت

نمایش «مدار» به نویسندگی محمدرضا مولودی و کارگردانی شایان ندیم‌کار تولید شده در مجموعه هنری هیرکان، در گرگان روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «مدار» به نویسندگی محمدرضا مولودی و کارگردانی شایان ندیم‌کار تولید شده در موسسه هنرهای نمایشی هیرکان سرخ تئاتر  از ۲۶ دیماه تا ۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۰ در تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان(تالار فخرالدین اسعد گرگانی) در گرگان روی صحنه رفت.

مهدی رادنیا، یگانه سادات جواد زاده، یکتا شمگانی، صبا زحمتکش و شایان ندیم‌کار بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل نمایش «مدار» عبارتند از: دستیاران کارگردان: فاطمه رحیمی-سیدپارسا حسینی، منشی صحنه و انتخاب موسیقی: رحمت‌رضا(هیربد) شاکری، طراح صحنه و نور: شایان ندیم‌کار، اجرای نور: محمد شریعتی، صحنه‌یار: مهرداد دولت‌آبادی، گریم: هلیاسادات ملک‌جعفریان، طراح تبلیغات و گرافیست: امیرحسین صیدآبادی، عکاس: فربد رسایی، گیشه: رکسانا ریوندی-مهرشاد مهرپویان، هماهنگی: ستاره اسدی.

در خلاصه این اثر آمده است: "چهار اپیزود، چهار روایت، چهار مصیبت، چهار زخم عمیق."

شایان ندیم‌کار کارگردان نمایش «مدار» این اثر را به پاس اعتماد و همراهی بی‌دریغ استادش محمدرضا مولودی که نویسنده این اثر نیز هست به این هنرمند تقدیم کرد. 

نمایش«مدار» از ۲۶ دیماه تا ۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۰ در تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان(تالار فخرالدین اسعد گرگانی) در گرگان روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران