با حضور میلاد اکبرنژاد
کارگاه تخصصی آموزش نمایشنامه نویسی در گرگان برگزار شد
کارگاه آموزش نمایشنامه نویسی با حضور میلاد اکبرنژاد در گرگان
کارگاه آموزش نمایشنامه نویسی با حضور میلاد اکبرنژاد در گرگان
در ادامه رویدادهای آموزشی در حوزه هنرهای نمایشی استان گلستان، کارگاه آموزش نمایشنامه نویسی با حضور میلاد اکبرنژاد، دانش آموخته و مدرس هنر به مدت ۴ روز در گرگان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، در ادامه سیاستهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و محور قرار دادن امر آموزش برای تربیت نسلی توانمند، با همراهی انجمن هنرهای نمایشی استان، کارگاهی آموزشی زیر نظر میلاد اکبر نژاد دانش آموخته و مدرس تئاتر از ۳ تا ۷ شهریور ماه ۱۴۰۳ در سالن نگاه تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.
مدرس این دوره آموزشی که ویژه هنرمندان نمایش نامه نویس و نیز نوقلمان برپا شده بود، درباره هنر نمایش نامه و شکل گیری ایده تا دیده مطالبی را با ذکر مسائلی کاربردی عنوان کرد.
همچنین در این کارگاه آموزشی و در فضایی تعاملی، نیازهای ضروری یک درام اثر بخش تشریح شد و شرکت کنندگان به صورت عملی با هنرنمایش نامه نویسی بیشتر آشنا و مانوس شدند.
میلاد اکبرنژاد متولد ۱۳۵۴ دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران میباشد.
اکبرنژاد نگارش یادداشت ها و مقالات تخصصی، داستان، فیلمنامه، کارگردانی فیلم کوتاه، بازیگردانی و نگارش نمایشنامه های فراوانی همچون 《۶+۱》، 《ناگهان پنجره ی سرد》، 《من زراره عذره طاها هستم》، 《۷۳/۱۰/۷》، 《سبز در ساحت سپید و ستاره》، 《در سایه سار سوگ سکوت》، 《یک سونات خالی گیج》، 《یک تکه از گفتارِ گم شدهیِ ماندانا در گزارشِ شاهکشی》، 《آخ اگه بارون بزنه》، 《خیال روی خط خنجر》، 《تهی + یکتکه کرمکاراملِ داغ》، 《شکسپیر آوریلِ 1999》، 《شکسپیر عشقِ 2001》، 《شکسپیر خونِ 2003》، 《شاید شبی شوم و شفاف شیطان》، 《سمفونی رویِ گدازههایِ آتشفشانِ تلخ》، 《فاجعهیِ فوروارد در فینالِ یک فوتبالِ فوقِ حرفهیی وقتی با یک گلِخورده در دقیقهیِ نود پنالتی میزند》،《برایِ عاشق شدن وقت نداریم》،《شهرزادِ هورالهویزه》،《سیاه سیاهایِ خومون》،《کپیِ خسیس برابر با مولیر نیست》،《در کوههایِ کابل زنی است که》،《پرندهگان میآیند همینجا کنارِ همین پنجرهیِ روبه بغض و بابونه مینشینند، انتظار میکشند و میمیرند》،《ورودِ ابلیس به هزاروسیسدوهفتادویک》،《رقصیدن در صفرِ مطلق》،《من گرگ نیستم، گرسنه نیستم، گاهی برایِ خالیِ خوابام میترسم》،《پیراهنپارهیِ پرپیچکِ پروانهپوش را پوشیدم و رقصیدم》،《یک غزل هذا جنونالعاشقین》،《حقیقت دارد، تو را در خواب بوسیدهام》،《میخواستم ببوسمات، باران گرفت》،《بیداری در نورنبرگ ۲۰۱۹》،《پرقص رویِ چشمِ فرشتهیِ مصلوب》،《آدم آدم است》،《عشق نامِ دیگرِ تواست》،《هجده روزِ لیلی از ماهِ تیر》،《حمیرایِ قصهاَش》،《من شیرین نیستم، اناری خونِ لبهایام را گزیده است》،《جیغ در جانبِ جنیِ جنوبِ جزیرهیِ جنون》،《رقصیدن در تاریکی》،《حادثه در اتاقِ ببر یا بانو》،《با همین لبهایِ خونین میبوسماَت》،《شرقِ غزل》،《بهشت رویِ اقیانوس》،《کابوس؛ وقتی کاپوچینو تمام میشود》،《فاوست++ 》و《کولهپشتی در دو رنگ》و همچنین آثار زیادی را به عنوان کارگردان در کارنامه ی خود دارد.