در حال بارگذاری ...
به کارگردانی رضا پورتراب زاده

«سرد» در گرگان روی صحنه رفت

نمایش  «سرد» بر اساس نمایشنامه هایی از نیل سایمون ، کارل فالنتین ، ماتئی ویسنی یک و طراحی و کارگردانی رضا پورتراب زاده در گرگان به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر گلستان، نمایش «سرد» بر اساس نمایشنامه هایی از نیل سایمون ، کارل فالنتین ، ماتئی ویسنی یک و طراحی و کارگردانی رضا پورتراب زاده، تولید شده در گروه تئاتر آوار از 19  تا 26 بهمن 1398 ساعت 18:30 و 19:45  مجموعا 10 نوبت، در تالار نگاه مجموعه فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان به روی صحنه رفت. نکته قابل توجه این نمایش این بود که به زبان انگلیسی به اجرا درآمد و این اولین تولید نمایش به زبان انگلیسی در استان بوده است. 

خلاصه قصه : اپیزود هایی از نمایشنامه نویس های بزرگ دنیا که هر کدام به موضوعی اجتماعی و انسانی می پردازند ، اپیزود " فکر کن خدایی " از ماتئی ویسنی یک ، اپیزود های " انتخاب بازیگر و معلم سر خانه " از نیل سایمون ، اپیزود " انتیک شاپ ، دندان پزشک و کارمند " از کارل فالنتین ... که با دراماتورژی و دادن کد های نمایشی تشکیل یک نمایش را داده اند ...

در این اثر نمایشی، حوریه برنا، هدیه کاشفی، سارا تازیکه، سحر خسروی، معید مرگان پور، فائزه نوآباد، غزل زارع نژاد، رژان کرد، شقایق تقی زاده، محمدصالح صفایی به عنوان بازیگر ایفای نقش کردند.
دیگر عوامل نمایش  «سرد» عبارتند از:
تهیه کننده : رهبان مسلمی عقیلی، موسیقی : علی حسن جانی، دستیاران کارگردان : محسن قربانی ، معید مرگان پور، دستیار اجرایی : فاطمه بخشیانی، طراح صحنه ، نور و لباس : رضا پورتراب زاده

نمایش  «سرد» از 19 تا 26 بهمن 1398 ساعت 18:30 و 19:45 در تالار نگاه مجموعه فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان به روی صحنه رفت.
 




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری
یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری

تئاتر گلستان_حسین ضمیری؛ نمایش 《بی هوده》کاری از یاسین رضوانی اثر برگزیده چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در بهمن ماه ۱۴۰۲ در گرگان روی صحنه رفت. زندگی یک جریان سیال و یک واقعیت غیر قابل انکار است. ...

|

نظرات کاربران