در حال بارگذاری ...
با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان

اعضای انجمن هنرهای نمایشی گلستان از ساختمان «سرای هنرمندان» در گرگان بازدید کردند

اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از ساختمان  «سرای هنرمندان» در گرگان بازدید کردند

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گلستان، روز سه شنبه 27 تیرماه 1400 اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان با همراهی دکتر کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از ساختمان «سرای هنرمندان» در گرگان بازدید کردند.
کشمیری ضمن تقدیر از استاندار گلستان بابت تخصیص این ملک جهت تاسیس سرای هنرمندان، از اعضای انجمن خواست تا هر چه سریعتر دفتر خود را به این مکان منتقل کرده و فعالیت‌هایشان را پیگیری نمایند.مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت این ساختمان قبلا در اختیار استاندارد بوده و چند سالی به شکل متروکه بوده است که مدتی است در اختیار ما قرار گرفته و در حال بازسازی آن هستیم و امیدواریم در فاصله اعیاد قربان تا غدیر این مکان به بهره برداری برسد.

مهدی صمدی رئیس انجمن هنرهای نمایشی گلستان گفت: محل دفتر انجمن همیشه یکی از دغدغه های ما بوده، چرا که هنرمندان مشتاق بودند که انجمن و تالار فخرالدین و اداره کل در نزدیک هم باشند تا به راحتی به همه آنها دسترسی داشته باشند و به همین خاطر دائر شدن دفتر انجمن در سرای هنرمندان اتفاق خوشایندیست چرا که در نزدیکی تالار و اداره کل قرار دارد و همچنین نکته مثبت دیگر آن این است که انجنهای هنری دیگر در سرای هنرمندان کنار هم می‌تواند فرصتی باشد برای تعامل بیشتر بین هنرهای مختلف.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری
یادداشتی بر نمایش «بی هوده»

تماشایِ ارتفاع و عمقی لبریز دانایی و داناگری

تئاتر گلستان_حسین ضمیری؛ نمایش 《بی هوده》کاری از یاسین رضوانی اثر برگزیده چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در بهمن ماه ۱۴۰۲ در گرگان روی صحنه رفت. زندگی یک جریان سیال و یک واقعیت غیر قابل انکار است. ...

|

نظرات کاربران