در حال بارگذاری ...
از طریق سایت ایران تئاتر مهیا شد

فرم تقاضای حضور در سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان

متقاضیان حضور در سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان می‌توانند از طریق درگاه گلستان سایت ایران تئاتر فرم تقاضا را تکمیل و ارسال نمایند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گلستان، با همکاری مسئولین سایت ایران تئاتر فرم تقاضای حضور در سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان در درگاه این استان در دسترس قرار گرفت و متقاضیان می‌توانند از این طریق فرم مورد نظر را تکمیل و ارسال نمایند و از این طریق از حضور فیزیکی خودداری نمایند.
صمد رحیمی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان گلستان با اشاره به این امکان، گفت: در فرم مورد نظر ابتدا مشخصات فردی و رزومه هنری متقاضی دریافت می‌شود. سپس متقاضی بخش مورد نظر خود از سه بخش رقابتی جشنواره انتخاب می‌کند و در ادامه باید مشخصات و اطلاعات دقیقی از اثر ارائه شود.

وی افزود: اگر نویسنده و کارگردان یک نفر نباشد بخشی برای بارگزاری تاییدیه نویسنده اثر در دسترس متقاضی قرار گرفته است. در انتهای فرم اطلاعات تماس متقاضی دریافت می‌شو تا برای ادامه ارتباط مورد استفاده قرار گیرد.
رحیمی تصریح کرد: این امکان جهت کاهش امکان انتقال ویروس کرونا طراحی شده و در دسترس قرار گرفته تا از این طریق از حضور فیزیکی متقاضیان جلوگیری شود.


سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان به دبیری فرشید مصدق در آبان ماه 1400 در گرگان برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران