در حال بارگذاری ...
با حضور مسئولان و هنرمندان

جلسه برنامه‌ریزی جشنواره استانی گلستان برگزار شد

به منظور بهره مندی از خرد جمعی و هم اندیشی با هنرمندان نشست هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی و دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان با تعدادی از هنرمندان تئاتر استان در گرگان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گلستان، نشست هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی و دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان با تعدادی از هنرمندان تئاتر استان، در روز سه شنبه 30 شهریور ساعت 10 صبح در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

فرشید مصدق دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان ضمن تقدیر از حاضرین به منظور حضور در این جلسه، از آنها خواست تا جهت بهبود کیفیت جشنواره اظهار نظر کنند و پیشنهاداتشان را بازگو نمایند. فرشید مصدق همه هنرمندان حاضر در این نشست را دبیر جشنواره خطاب کرد و گفت با این پیش فرض با تمام توان به ما یاری برسانید.

در ادامه نشست حاضرین پیشنهادات خود را ارائه کردند و در همین راستا حسین ضمیری یکی از چهره های شاخص فرهنگی و هنری استان برای همکاری در تهیه اسپانسر و همچنین تقویت ارتباط دبیرخانه با برخی از ادارات و سازمان های مختلف در سطح استان و کشور اعلام آمادگی کرد. ضمیری افزود جهت تهیه سوئیت به منظور اسکان داوران نیز آمادگی دارد سوئیت مناسبی با تجهیزات کامل را تهیه و در اختیار دبیرخانه قرار دهد. همچنین حسین ضمیری پیشنهاد کرد بخش نمایشگاه عکس و اسناد تئاتر نیز به برنامه های جشنواره افزوده شود.

احمدرضا اسعدی و داوود سعیدی از پیشکسوتان تئاتر استان و هنرمندان دیگری که در این نشست حضور داشتند نیز آمادگی خود را جهت تلاش برای تهیه اسپانسر و جذب حمایت های مالی اعلام نمودند و پیشنهاداتی را برای بهبود کیفیت جشنواره ارائه کردند.
در انتها فرشید مصدق دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان از حاضرین تشکر کرد و از پیشنهاداتشان استقبال نمود.

سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان به دبیری فرشید مصدق در آبان ماه 1400 در گرگان برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

نگاهی به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان

نگاهی به سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان گلستان به دبیری سید مهدی صمدی از ۲۹ آبانماه تا ۲ آذرماه در دو بخش صحنه ای و خیابانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و نهایتا ۵ اثر از گلستان به جشنواره تئاتر مناطق معرفی شدند.

|

نظرات کاربران