در حال بارگذاری ...
به کارگردانی فائزه نوآبادی

«فصل شکار بادبادک ها» در گرگان به روی صحنه رفت

نمایش «فصل شکار بادبادک ها» به نویسندگی جلال تهرانی و کارگردانی فائزه نوآبادی تولید شده در کارگاه تئاتر یسنامهر گروه تئاتر آوار در گرگان به روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گلستان، نمایش «فصل شکار بادبادک ها» به نویسندگی جلال تهرانی و کارگردانی فائزه نوآبادی تولید شده در کارگاه تئاتر یسنامهر گروه تئاتر آوار از 17 تا 21 مهر 1400 ساعت 19:00 در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان به روی صحنه رفت. 

کارگاه تئاتر یسنامهر به سرپرستی رضا پورتراب زاده پیش از این نمایش های «اژدهاک» به کارگردانی محمد اسلامی و «پنج ثانیه برف» به کارگردانی گروه بازیگران را بر روی صحنه داشت و با اجرای نمایش «فصل شکار بادبادک ها» به کارگردانی فائزه نوآبادی به رپرتوار تولیدات صحنه ای یسنامهر در نیمه اول 1400 پایان داد. 

فائزه نوآبادی که این اثر به عنوان اولین تجربه کارگردانی اوست در خصوص نمایش «فصل شکار بادبادک ها» چنین میگوید: هر نمایشنامه جهانی است پر از ناگفته ها و نا نوشته ها... فصل شکار بادبادک ها به نویسندگی جلال تهرانی، پر از ناگفته هایی ست که ما برای گفتن وشنیده شدنش تلاش کردیم.

این نمایش نامه از نگاه من بیانگر دغدغه ها، نگفته ها، بغض های فرو خرده، زجر ها و دلخوشی های یک زن است... در نگاه اول با دختری مواجه می شویم که به دنبال خود می گردد و تلاش میکند که خودش را پیدا کند... باید نمایش را تا انتها دنبال کرد تا با قصه ها و لایه های زیرین او آشنا شد. به امید اینکه روزی مادران، زنان و دختران ایران آرزوهای خود را به دور از شکارچی ها مانند بادبادک ها به پرواز درآورند و به آسمان آبی بسپارند.

در این اثر نمایشی روژان کرد به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرده است. 

دیگر عوامل نمایش «فصل شکار بادبادک ها» عبارتند از: تهیه کننده و مشاور کارگردان: رضا پورتراب زاده، دستیار های اجرایی: محمد اسلامی، حسین جهان افروز، هماهنگی و گیشه: مانلی گلدسته، طاها فرزبود، عکاس، تصویر بردار و تدوین: معید مرگان پور، طراح صحنه، نور و تبلیغات: رضا پورتراب زاده، اجرای نور: محمد شریعتی. 

نمایش «فصل شکار بادبادک ها» از 17 تا 21 مهر 1400 در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی به روی صحنه رفت. 




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران