در حال بارگذاری ...
با حضور دبیر سی و دومین دوره

سومین نشست شورای سایت‌گذاری جشنواره تئاتر استان گلستان برگزار شد

علاقه مندان تئاتر می‌توانند از طریق پخش آنلاین از طریق صفحه گلستان تئاتر اجراهای نمایش در سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان را تماشا نمایند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، سومین نشست شورای سایت گذاری سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان با حضور اعضا و دبیر جشنواره برگزار شد. در این نشست صمد رحیمی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی و عضو این شورا در ابتدا انجمن هنرهای نمایشی را به عنوان حامی و پشتیبان دبیر اعلام کرد و گفت: هیئت مدیره انجمن تمام توان خود را جهت حمایت از این رویداد به کار خواهد گرفت.

فرشید مصدق دبیر جشنواره ضمن تشکر از همکاری انجمن مواردی را به شور گذاشت و پس از گفتگو و تبادل نظر این نشست به چند مصوبه ختم شد.

مصدق توضیح داد:با توجه به اینکه باید مطیع دستورات ستاد مقابله با کرونای استان باشیم در حال حاضر مجاز به استفاده از ۵۰ درصد از ظرفیت تالارها هستیم. میدانید که در سال‌های گذشته با اینکه اجازه استفاده از ظرفیت کامل سالن هم وجود داشت باز هم تعداد زیادی از علاقه مندان پشت درها می‌ماندند. این مساله ما را مجبور کرد تا سهمیه هایی برای برخی گروه‌ها و بخش‌های درگیر جشنواره در نظر بگیریم. با این توضیح تقریبا تماشای آثار به صورت مستقیم در دسترس عموم به آن شکل امکان‌پذیر نبود به همین منظور پیش‌بینی هایی صورت گرفته. هر چند که لذت تماشای تئاتر به تماشای زنده و مستقیم آن است اما در شرایط موجود مقرر شد یک مانیتور در لابی سالن اصلی نصب و اجراها به صورت زنده پخش شود. همچنین اجراهای نمایش به شکل لایو از طریق صفحه اینستاگرام انجمن هنرهای نمایشی گلستان پخش خواهد شد.

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان در همین رابطه گفت:اکثر نمایش‌های حاضر در جشنواره بعد از این رویداد چندین شب به اجرای عمومی در خواهند آمد و از مخاطبین هنردوست استان خواست تا تماشای این آثار را به آن زمان موکول نمایند تا از این طریق از ازدحامی که دور از پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود جلوگیری می‌شود و هم به جامعه تئاتر و چرخه اقتصادی آن کمک کرده‌اید.

سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان از ۲۷ تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ در تالار فخرالدین و تالار نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها
یادداشتی بر نمایش《عهد سیاوش》به کارگردانی رضا پورتراب‌زاده

نمایشی شایسته، فاخر و لبریز از نمادها، اسطوره‌ها و افسانه‌ها

نمایش «عهد سیاوش» نوشته رضا پورتراب زاده و حسین جهان افروز و کارگردانی رضا پورتراب‌زاده از ۱۵ تا ۲۹ دی۱۴۰۲ در گرگان به روی صحنه رفت.

|

به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت
به کارگردانی فرشید مصدق

«هملت» در گرگان روی صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گلستان، نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر با بازنویسی، طراحی و کارگردانی فرشید مصدق از ۲ تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی روی صحنه رفت.

|

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر استان گلستان، پنجشنبه دوم آذر ۱۴۰۲ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و با نظر هیئت داوران و بدون اولویت؛ نمایش های «بی هوده» از گرگان، «پینو» از علی آباد کتول و «کیلومتر ۹۴۴» از گرگان در بخش صحنه‌ای و نمایش های «میم» از بندرگز و ...

|

نظرات کاربران